Ami a hat percbe nem fért bele! Kérdések és válaszok a vonzás trövényéről.

Csak csajok Kérd és megkapod!
Kérdések a szerkesztőtől ,és a válaszok tőlem.
Ami a hat percbe nem fért bele

1. Mit jelent a vonzás törvénye:
Minden ember egy élő mágnes, amely ellenállhatatlanul magához vonzza azokat az embereket és körülményeket, amelyek összhangban vannak uralkodó gondolatainkkal.
Az emberek két csoportba oszthatóak:
- Pozitív vagy optimista
- Negatív vagy pesszimista
a polaritás törvénye kimondja, hogy minden pozitív dolognak megvan a maga ellentétes pólusú, de vele egyenrangú párja.
Az ember szabad akarattal rendelkezik, választhat a két szemléletmód közül. Az ő döntése, hogy milyen rezgéseket juttat ki az univerzumba.
A vonzás törvénye jelenti azt, hogy az emberek képesek a hasonló rezgésszintű embereket magukhoz vonzani.
Hogy ez hogyan lehet? Mint egy rádió adó, ami egy adást sugároz. Csak akkor hallható, ha a rádiót arra a frekvenciára állatjuk, vagyis amikor köztem és a másik személy között tökéletes a hangolódás, akkor a másik személy felismeri és befogadja azt a gondolatot, azt a rezgő gondolatot, amelyet közvetítek. Mert hasonló, sőt pont olyanok az ő gondolatai is, harmóniában vagyunk vele. A vonzás törvénye akkor működik, amikor harmóniába kerülök azzal a dologgal, amire vágyunk, és összhangot teremtünk a érzelmeink, gondolataink, és a viselkedésük között.
2. Észrevehető a mindennapi életben, hogy ki alkalmazza a pozitív gondolkodás erejét?
Igen, természetesen. Túl azon, hogy egy vidám, kiegyensúlyozott, optimista ember – ami nagyon lényeges, az az, hogy vannak álmai, vágyai, céljai!
Megtudja fogalmazni, hogy mit akar, hiszen ő arra gondol, mit akar, és ezt ki is fejezi.
Mivel tudatosan él, gondolkozik, így a terveit írásban készíti és folyamatos mozgásban, teremtésben van.
Vagyis ő az, aki cselekszik, aki mindig megvalósítja elképzeléseit, aki elégedett mindazzal, ami körülveszi.
3. Hogyan lehet ezt a szemléletet elsajátítani?
Nos, tudni kell, hogy mindenki képes arra, hogy a vonzás törvényének megfelelően teremtsen. Ebben nincs semmi titok, ez a tudás rendelkezésre áll.
Élünk is vele.
A nem kívánt dolgok megteremtésének a mesterei vagyunk. „Ne nézz ide, ne ess pánikba, ne késs el, stb. valójában mindenki tudja.
Hogyan lehet megszerezni a tudást? Akár olvasással hiszen számtalan könyv íródott erről az elmúlt közel 10 évben, nos ezekből sok ismeret szerezhető és sokan ennek hatására alakítják a gondolkodásukat.
Sokan szemináriumokra, tréningekre mennek, vagyis tesznek, áldoznak önmaguk sikeréért. Vagyis bármit tehetünk, csak egyet nem: hogy nem teszünk semmit!
4. Mindenki meg tudja tanulni ezt a technikát?
Kevés kivétellel igen. Ahogyan írni, olvasni megtanulunk, így tanulható meg az, hogy tudatosan szemléljük a világot, és céltudatosan éljük az életünket.
Azonban fontosabb az, hogy a tanult dolgokat fenn tudja-e tartani, vagy beletesszük a tudást a fiókba.
Fontos tudni, nem egy mikulás zsák ez a módszer.
Én kellek hozzá, nem a csodát várjuk, hanem én teszek a csodáért, és olyan emberekkel, eseményekkel találkozom, akik közelebb visznek a céljaim megvalósításához. Összhangban van az érzelem, a gondolat a cselekvés! És igen a cselekvés amit már sokat leírtam ide is!
Az emberek többsége egész életében két végpont között oszcillál – a bőség és a szegénység, az egészség és betegség, a boldogság és boldogtalanság között. Emiatt rendetlenné, kaotikussá válik az életük.
5. Mit jelent az örömforrás bank?
Egy bugyuta példával hadd mutassam be. Reggel felébredek egy boldog állapotban és mondjuk ez legyen 10 cm boldog érzés, ezt a munkába menet odaadom másnak - mondjuk rámosolygok, kedves vagyok vele-. Nos délelőtt kapok vissza 30 cm-t.
Ezt is odaadom másnak - a hivatalban boldogan aktívan dolgozom,- hazafelé menet kapok
60 cm, boldog érzést.
Ugye milyen egyszerűen befektethettük boldogságot az Univerzum bankjába!
Este lefekszem és miközben sorra veszem a napi cselekedeteket a jó dolgokat szemlélem, megszámolom. És ahogyan újra és újra élem a számolás során a kellemes élményt, az mindig hozzáadódik az előzőhöz, gyarapítva bankunk kellemes, boldog állapotait. Tudatosan is gyarapíthatom a boldog, kellemes, bőség érzéseimet.
6. Mi lehet örömforrás a napunkban? Ez hogyan hat a nap további részére?
Öröm forrás bármi lehet. De vegyük sorra a reggeli ébredés kérdést. Örömmel megyek a munkahelyemre, vagy nem. Nos a reggeli napom már alakul, de ez tovább visz ennél.
Tehát örömforrás. Egy vidám háttérzene, háttér reggeli műsor, ami mindenkinek sokat segíthet. A világ, ami körülvesz minket, ezer csodát rejt.
Ehhez csak fel kell emelni a fejünket, és itt a jelenünkben kell szemlélni a világot, és ez igen fontos - a jelen lehetősége!
Itt a jelenben veszek észre egy virágot, egy madarat, egy lepkét, egy anya és gyermeke ölelését, két szerelmes egymásra nézését, a házak homlokzatának csodáit. Itt látom a jelenben a párom boldogságának alapköveit.
Nos tele van a világunk csodálatos dolgokkal, csak mernem kell látnom.
7. Milyen módszerrel lehet elsajátítani?
Sokan elolvasnak sok-sok könyvet, de nem történik semmi.
Miért?
Mert a sok ismeret csak gondolat marad, és nem jelenik meg a viselkedésben. A legfontosabbat a tevéssel, a csinálással lehet elsajátítani.
Ha ez nem megy egyedül, akkor vannak tréningek, ahol valamilyen formán a módszer is elsajátítható.
Olyan tréninget válasszunk, ami a hogyant-ott a helyszínen saját élményként mutatja be. Meg kell tanulnunk, a múlt, jelen, jövendő paradigmáit, hogy itt éljük életünket a jelenben, hogy arra koncentráljunk, amit akarunk.
Meg kell tanulnunk magunkra figyelni, és megfigyelni magunkban azokat a dolgokat, amivel elégedettek vagyunk.Meg kel tanulnunk felismerni negatív diszfunkcionális gondolatainkat, észre kell vennünk maladaptív sémáinkat, a családi szülői örökségünket ami nehezíti az életünket!
Meg kel tanulnunk miként oldjuk fel diszfunkcionális gondolatainkat maladaptív sémáinkat.Meg kel tanulnunk előhívni az örömbankban lévő boldog érzést!
Meg kell tanulnunk. MIT is AKARUNK VALÓJÁBAN!
8. Milyen gyakorlatokat emelne ki?
Belső erőforrás mobilizáló feladatok, elégedettségeim tematikusan végigvezetve. Nos ez egy hihetetlen pozitív, boldog érzés, amikor először gondoljuk át és írjuk le.
Álmok, vágyak, célok megfogalmazása.
Konkrétan mit szeretnék és azt látom sokan itt megállnak, hiszen nem tudják megfogalmazni, mit akar, mit szeretne.
Sokan csak azt tudják mit nem szeretnének, de hiszen pont emiatt olyan az életük amilyen.
Feladatlapokkal, a saját élmény átélésével alakítjuk ki azokat a vágyakat, amelyek elég hajtóerővel bírnak, amelyek mint égővágy jelennek meg a tréning során a résztvevőben.
Ám a legnehezebb a gyakorlati feladat az hogy segítséggel megvizsgálni gondolataink konstruktumait.
Beazonosítani azokat a gondolatokat, amelyek meggátolják azt, hogy az életünket pozitív rezgések sokaságával éljük le. Ezen konstruktumokat gyermekkorunk óta hozzuk magunkkal. A tréningen mindenki saját élmény szinten megtanulja, hogyan lehet ezen gondolatokat kognitív és emocionális szinten lebontani.

9. Milyen eredményeket lehet elérni a módszerrel?
Mondhatnám, bármit.
És valóban bármit elérhetünk amit akarunk. Ez fontos: amit akarunk. De tudni kell, hogy mely vágyaink a sajátjaink, és a saját vágyaink mennyire reálisak. Hogy milyen következménnyel jár, ha megvalósul.
Mindennek ismeretében érhetjük el vágyainkat. Ám mint mondtam, sokan megmaradnak a két pólus szorításában, a siker és a kudarc kettős zavart világában és csak fél eredményeket érnek el. Sokan a csodákban hisznek bíznak , és elfelejtik azt hogy a cselekvésük alakítja a csodákat.
10. Mennyi idő múlva tapasztalhatjuk magunkon a változást?
Ez változó. 1 nap, 1 hét, 1 hónap, 1 év, 10 év. Más-más vágy, más-más idő alatt válik valóra. Az az igazán fontos, hogy menjünk azon az úton, ami a célunkhoz vezet. Tesszük ezt tudatosan választott gondolkodással és az abból fakadó cselekvéssel.
Ám a változáshoz, kellenek a következők.
A vágy ami legyen égő vágy, ez mozgat meg legnagyobb érzelmeket, és minél nagyobb érzelmeket idéz elő egy vágy, annál gyorsabban valósul meg.
Kell, hogy a figyelmünk folyamatos középpontjában legyen mindaz, amit akarunk, mert amire sokat gondolunk pozitív érzésekkel hamar valósággá válik.
Kell a hit, a vágy képi megjelenése, hogy elérhetjük.
Kellek Én az aktív cselekvésemmel
És kell az állhatatosság, a türelem, a kitartás.
Nos mindezekről is tanulunk a tréningen.
Szeged, 2009-07-03
Fodor Sándor

További cikkek olvashatók:
http://vonzastorvenyetrening.hu/

Hozzászólások



Keresem

Keresem – bárhol az országban – olyan személyeket, akik vállalják legalább 12-20 fős létszámú csoport szervezését és megfelelő helyiség biztosítását a tréningjeimnek! A szervező ingyen vehet részt a tréningen. Részletek
http://vonzastorvenyetrening.hu/
fodor-sandor@t-online.hu