Harmóniában önmagaddal

A harmónia összhangot, az egymás mellett létező dolgok békés együttélését, nyugalmat, testi-lelki egyensúlyt, emberek között és a világgal szemben megvalósuló kiegyenlített viszonyt, kiegyensúlyozottságot takar.
Mindannyian testi-lelki egyensúlyunk, harmóniánk megtalálására törekszünk. A változás egy hosszú és nehéz tanulási folyamat.

Gondoljuk végig:
Meg akarunk változni, hiszen szükségünk van a változásra
Higgyük el, hogy képesek vagyunk megtanulni
Határozzuk el, hogy végigcsináljuk, mert jobban fogjuk érezni
magunkat.
Testünket, lelkünket és a körülöttünk lévő világ minden egyes elemét
energia alkotja és tartja mozgásban. Harmóniánk megteremtése
érdekében hagynunk és segítenünk kell ezt az energiát szabadon
áramolni.
A teljes kiegyensúlyozottságunk elérése érdekében találjuk meg az
egyensúlyt

a körülöttünk lévő világgal
a körülöttünk élő emberekkel
a testünkkel
és a lelkünkkel.
Otthonunk a béke szigete
Életünk minden percében energia vesz körül minket, ez alól lakásunk sem kivétel. Amellett hogy otthonunkat saját ízlésünknek megfelelően rendezzük be, ne feledkezzünk meg róla, hogy szabad mozgást biztosítsunk az éltető energia folyamatos áramlásának.
Ha meggátoljuk az energiák szabad mozgását, az gátlásokat, betegséget,romlást hozhat életünk különböző részterületeire. Az energia folyamatos áramlása pozitív hatást gyakorol ránk. Egészséget, örömet, egyensúlyt,életerőt, jólétet és sikert hoz életünkbe.
Lássuk az alapokat:
1. Végezzünk egy alapos nagytakarítást!

Szabaduljunk meg azoktól a dolgainktól, melyeket legalább 2 éve nem vettünk kézbe. A használható darabokat ajándékozzuk rászorulóknak, ez jót tesz lelkivilágunknak is. Azzal, hogy a szükségtelen holmijainktól megszabadulunk, helyet adunk új értékeknek és lehetőségeknek.
Ne tartogassunk olyan tárgyakat, amelyekhez rossz emlék társul vagy egyszerűen nem szeretünk ránézni.
Dobjuk ki a törött, hiányos, toldott-foldott tárgyainkat, csak a negatív energiákat erősítik.
Tisztítsuk meg gondosan az eldugott sarkokat, hiszen itt negatív energiák halmozódhatnak fel.
2. A fény energiaforrás, gondoskodjuk arról, hogy otthonunkba
nagy mennyiségű fény juthasson.
3. Alakítsuk ki úgy otthonunkat, hogy békét és nyugalmat
sugározzon. Érezzük magunkat jól otthon, így gyorsan kipihenjük
a nap fáradalmait, feltöltűdünk és másnap újult erűvel fogadjuk a
reggelt.
4. Tartsunk rendet magunk körül, hiszen a rendetlenségben elakad
a pozitív energia, negatív testvérének azonban nagyon jó
táptalaj.
5. Tartsunk sok egészséges növényt a lakásban. A növények
elszívják a káros energiákat és életerűvel töltik meg a teret.
6. Ha tehetjük, szerezzünk be háziállatot. Az állatok rengeteg
vidámságot adnak, magukhoz vonzzák a káros energiákat és
pozitív életerűt sugároznak puszta létükkel.
Élni és élni hagyni
A Hamlet egyik leghíresebb mondata több igazságot hordoz magában,
mint az gondolnánk. Ha megváltoztatjuk az Élethez és embertársainkhoz kapcsolódó hozzáállásunkat, a világ hozzánk való viszonyulása is megváltozik.
1. Fogadjuk el, hogy nem vagyunk egyformák. Máshogyan
reagálunk bizonyos szituációkra és az Élet nagy dolgairól
mindannyian másként vélekedünk.
2. Ne próbáljuk meg főnökünket, házastársunkat vagy
ismerőseinket megváltoztatni. Nekünk kell megváltozni és
másként kezelni az ő reakcióikat és viselkedésüket.
3. Felejtsük el vagy lépjünk tovább sérelmeinken. Hiába őrlődünk
magunkban napok óta, bosszúságunk tárgyának erről fogalma
sincsen. Az egyetlen, akinek ezzel ártunk, az mi magunk
vagyunk.
4. Az állandó szorongás és elfojtás hosszútávon akár betegségek
forrása is lehet. A legjobb és legegészségesebb megoldás
továbbra is az őszinte beszélgetés.
5. Legyünk segítőkészek. A segítségnyújtás javítja
önértékelésünket, hálás ismerősünk, pedig rengeteg pozitív
energiát sugároz felénk.
6. Legyünk nyitottak és őszinték. Sosem tudhatjuk, ki ismer
megoldást nehézségeink leküzdéséhez vagy ajánl egy számunkra
kedvező lehetőséget.
7. Járjuk társaságba, kapcsolódjuk ki, vegyük észre és adjuk át
magunkat az Élet örömteli pillanatainak.
Ép testben …
Hajlamosak vagyunk elfelejteni, hogy a kiegyensúlyozottsághoz testünk, szervezetünk összhangja is hozzátartozik. Egészségünk hatalmas érték, melyet óvnunk, őriznünk és ápolnunk kell.
Mosolyogjunk és nevessünk sokat. A kacagás oldja a feszültséget, jókedvre deríti a körülöttünk lévőket és persze ők is visszamosolyognak ránk. A mosolygás nem csak minket tölt fel energiával, hanem azt is, akit megajándékozunk vele.
Meditáljunk rendszeresen. A különböző meditációk során kizárjuk negatív gondolatainkat, oldjuk a stresszt és a feszültséget, elindítjuk öngyógyító folyamatainkat és feltöltődünk.
Foglalkozzunk testünkkel. Sportolás közben fejlődik a test, csökken a stressz és a feszültség. Válasszunk olyan mozgásformát, amely energiával tölt fel, amelyet nem találunk unalmasnak és fárasztónak. Számtalan sportfajtából válogathatunk.
Tisztítsuk meg időközönként testünket a felgyülemlett méreganyagoktól!
Ügyeljünk a helyes táplálkozásra. Az egészséges életmóddal, sok gyümölcs és zöldség fogyasztásával hasznos vitaminokat juttatunk szervezetünkbe. Szükség esetén pótoljuk természetes táplálék kiegészítőkkel! Ha szervezetünk optimálisan működik, könnyebben birkózik meg a fizikai és a szellemi munkával is.
Rendszeresen szánjunk időt magunkra és kényeztetésünkre.
Menjünk el masszőrhöz, kozmetikushoz, relaxáljunk a fürdőkádban halk zene vagy egy jó könyv mellett. Ha testünk szépül, a lelkünk is kivirul.
Fogadjuk el testünket. Az örökös elégedetlenség csak bosszúságot és felesleges feszültséget teremt. Ha elfogadjuk magunkat nő önbizalmunk, nyitottabbá válunk és megnyílnak a lehetőségek
Sokkal egyszerűbb formában maradni, mint formába jönni. Az állandó mozgás és a testünkkel való foglalkozás legyen életünk állandó része.
… ép lélek
Pozitív gondolataink és érzéseink mozgásban tartják testünk energiáit és közvetlenül hatnak egészségünkre. A lelki egyensúly alapja az
önmegismerés.
1. Tűzzünk ki rövid és hosszú távú célokat. Előbb kisebb, majd egyre
nagyobb és nagyobb vágyakat. A világon bármit elérhetünk, ha
tudjuk, hogy pontosan mit akarunk, teszünk érte és hiszünk benne.
2. Céljaink és vágyaink köszönjenek vissza mindenhol. Ragasszuk ki a hűtőszekrényre, állítsuk be háttérképként vagy tegyük ki a képeket
az íróasztalra.
3. Tisztítsuk meg szókincsünket a negatív gondolatoktól. A „nem
tudom, nekem nem sikerülhet, nem engedhetem meg magamnak”
szófordulatok helyett használjuk pozitív kifejezéseket pl. azonnal
eszembe jut, meg tudom csinálni, futja rá stb.
4. Tegyünk jót embertársainkkal, így fejlődik személyiségünk,
önképünk és feldobja a napunkat.
5. Ne engedjünk negatív dolgokat az életünkbe. A problémás
helyzetekben is lássuk meg a pozitívumot. Jusson eszünkbe, hogy
holnap egy új nap, egy új lehetőség vár ránk. Sokaknak sikerült,
nekünk is fog. Véletlenek nincsenek, mi pedig bármit elérhetünk,
amiben hiszünk és teszünk érte.
6. Gondoljuk át, miben vagyunk a legtehetségesebbek, mivel
szeretnénk foglalkozni. Tanuljunk, informálódjunk a témában és
valósítsuk meg álmainkat. Ha sikerül olyan munkahelyen
elhelyezkednünk, vagy vállalkozást indítanunk, amit szívesen
csinálunk, akkor gyakorlatilag a hobbinkért kapunk fizetést és soha
nem érezzük majd megterhelőnek a munkával töltött órákat.
7. A reggeli felkelést követően határozzuk el, hogy vidám lesz a
napunk, nem hoz ki senki a sodrunkból és könnyen vesszük a nap
kihívásait.
8. Vedd kezedbe az életed irányítását, ez boldoggá és szabaddá tesz.

A teljes testi-lelki harmóniát az összhang és a kiegyensúlyozottság teremti meg. Ha megtaláljuk helyünket a világban, jól érezzük magunkat a bőrünkben és biztos környezetet alakítunk ki magunk körül, akkor egy stabil hátteret kapunk. A biztosságérzet hatására fokozatosan javíthatunk életünkön, könnyebben fogadjuk és gyorsabban dolgozzuk fel a problémákat, nyitottabbá válunk, így hatékonyabban vonzzuk be a jó dolgokat életünkbe.okonatura

Facebook közösségi oldalunk:

https://www.facebook.com/pages/Fordítsuk-meg-a-sorsunkat/360731700698608

AKTUÁLIS KURZUSI ,EGYÉNI OLDÁSI IDŐPONTOK:

http://emelkedjfel1.blogspot.hu/2013/09/aktualis-blokkoldas-idopontjai-m...

Címkék: