Meditácios gyakorlat

A SZUBJEKTÍV világ technikái

Ezeket a módszereket ellazult állapotban, úgy nevezet alfa szinten kell elvégezni csukott szemmel. Olyan ez, mint amikor álmodozik az ember, és szinte valóságosnak érzékeli a gondolatait.
/Ezeket a technikákat az agykontrollos tanfolyamon vagy az agykontrollos könyvekből tudjuk elsajátítani./

1. Elmetükre technika
A vágyott célt lelki szemeinkkel elképzeljük, míg úgy nem érezzük, hogy eleget tettünk. Ez általában 2-3 perc, de lehet negyed óra is.

2. Szubjektív programozás
Este elalvás előtt beprogramozzuk, hogy akkor ébredjünk föl, amikor az adott célszemély (vagy célszemélyek) a legfogékonyabb állapotban lesznek a programozásra. Amikor éjszaka felébredtünk, akkor pedig elmondjuk, hogy mit szeretnénk az adott célszemélynek.

3. Szokáskontroll
30 napon keresztül napi három alkalommal programozzuk, amiben változtatni szeretnénk konkrét időpont megadásával.

4. Ébredéskontroll
Este elalvás előtt beprogramozzuk, hogy pl. 5.30-kor frissen és kipihenten kipattanok az ágyból.

5. Alváskontroll
Ha el akarsz aludni bármikor, írd fel képzeletben egy táblára a mélyebbre szót, egy körbe a 100-as számot, majd töröld óvatosan és lassan a 100-ast, írd helyébe a 99-et és írd át mindannyiszor a mélyebbre szót. És így tovább.

6. Ébrenlétkontroll
Pl. autóvezetés közben, ha nagyon álmos vagy. Megállsz, szintedre mész, és beprogramozod friss és energikus leszel mire 5-ig számolsz és egészen addig kitart ez a frissességed, amíg haza nem érsz.

7. Álomkontroll
Bármilyen kérdést feltehetsz mielőtt elalszol, és beprogramozhatod, hogy megálmodd a választ, és azt is, hogy meg is értsd az álmod.

/Forrás:Agykontroll:)/

CsatolmányMéret
buddhista meditáció.jpg381.55 KB

Hozzászólások



Melinda79!

:) köszi! Viszont!



Szabó Péter!

Köszi a helyesbítést..,jogos!Szép napot!



Forrás: Agykontroll :)

Forrás: Agykontroll :)