Érdekes Történet...(talán)

OHM Sai Ram!Loka Samastha Sukino Bhavantu!
(A lelkem üdvözli a fennséges lelkedet!)
(Legyen Minden Világ Boldog!
Szervusztok Drága Teremtő Társaim.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Az első Mondat az általános köszönés ,Megszólítás,Figyelem felhívás és egyáltalán mindenre alkalmazott három szó.Jelentése mindég az adott helyzettől és a hansulytól függ.Ez a három szó a kommunikáció első lépése az asramban.

Onnan szeretném fojtatni amikor Bangalór-ban kiszálltunk a repülőből.
A gépen kb.20-22 fok volt a hőmérséklet.Amikor kinyitották az ajtót
a levegőnek olyan tömege volt,hogy a téli kabátot rá lehetett volna akasztani.Kb 32-33 C volt,a páratartalom 97%.Szóval ütős volt .
Csomag keresés.Majd irány a busz,Panorámás ,légkondis MAN.
Az ottani idő szerint éjjel 02óra 30 perc.A repülőtér körűl szédületes forgatag,autók,emberek , motorosriksák.biciglik,csomaghordó kulik és minden ami csak előfordulhat a városban.Azon gondolkodtam vajon hogyan fogunk elindulni.
A dolog igen egyszerűen történt,a sofőr ráfeküdt a dudára és elindúlt.És csodák csodája mentünk,nem tapostunk el senkit és semmit.Még négy órát buszoztunk Puttapaty-ba.Hogy enyhe kifejezéssel éljek egy pickót "elcsigázva" reggel 06,40-re meg is érkeztünk.A kaput az ügyeletes Szévák (az asram beli felügyelők)mellesleg nagy hatalmú emberek ,kinyitották és végre megérkeztünk, 13+ 4 órai utazás után.
Amikor a busz átzökkent a kapun és elhaladt a Mandir mellett a majdani Darsanok
csodálatos helyszine előtt,jött egy nagyon erős és világos érzés.Mégpedig az,hogy "nekem holnapután itt van a helyem"az első sorban.
(Ez egy igen fontos momentum volt,ami a későbbiekben ki fog derűlni)

Ezek után ,a szállások elfoglalása ,egy gyors fürdés átöltözés rövidnagrágba és máris irány Puttaparty pénzváltás ,vásárlás meg csodálkozás Indiára.
Sajnos a dolog nem ment ilyen egyszerűen ,ugyanis a Szévák csoportosan kezdtek ugrálni a hátamon.Amit természetesen sehogy sem értettem ,mígnem egy ismeretlen, magyarúl beszélő Fiatal srác el mondta,hogy "közszeméremsértést "követtem el arövid nagrágommal.Alig tudtuk megmagyarázni,hogy most megyek nadrágot venni.Tanulság MINDENKINEK!!Puttapartiban és az asram területén nem lehetnek rövidnagrágban a férfiak.
Viszont a Nőknek nem ládszódhat ki a bokájuk és a válluk sem.És mint már írtam külön van az étkezés,sőt még a vásárlás is .Pl az asramban lévő aruházban délelőtt vásárolhatnak a Nők ,délután pedig a férfiak.Ez szombaton és vasárnap megfordúl.

Szóval eljött a holnapután .Fél háromkor kelés és indulás omkár-ra.Még semmit sem sejtettem ...Elhaladtunk a Gyönyörűséges Mandir előtt és egyszercsak meglepetés szerűen az utcán leűltettek a Szévák az útra.Kb,egy órát űltünk szép csendben,mert ha megszólaltál rögtön--Sai Rám--de nagyon kedvesen és meghajolva az újjukat a szájuk elé téve figyelmeztetteka csendre.(a figyelmeztetés mindenhova ki van írva)Már éppen kezdtem volna "berzenkedni" amikor felállítottak és --Sai Rám--megkértek ,hogy kövessük Őket.azzal betessékeltek a Mandir területére és újfent leűltettek a gyönörű kőpadlóra.Megint ücsörögtünk 1 órát.Majd beengedtek a csodálatos Kis Ganesha templomba.
Szinte a lélegzetem is elállt a gyönyörűségtől.
Sajnos fényképezni nem lehet .Itt megint űltünk egy fél órát.Közben a kis templom másik felére beengették a Nőket.Majd hátúl a templom végében szédületes zengő hangon megszólalt egy énekestől az első OHMM.És inennkezdve kb.150 Nő es férfi még 21 X zengette meg a leg ősibb hangot.Hátborzongató érzés volt.A 21 OHMM után a Hölgyek gyönyörű Badzsanokat(szent énekeket) énekeltek.Az omkar végére csodálatosan emelkedett "hangulatba" Kerűltünk.
Fojt.Köv.

CsatolmányMéret
Kép 036.jpg606.91 KB
India_247.jpg276.51 KB

Hozzászólások

Hűűűű, ez nagyon jó

Hűűűű, ez nagyon jó Kinez!!!

Előttem volt minden amit meséltél! A páratartalomnál borultam ki először:-) Csodálom, hogy az ember tüdeje betudja szívni az oxigént a vízből ott...
A hosszú út, és az ücsörgések órákig:-)))))))))) Nagyon aranyos!
Az egész egy mesebeli érzést kölcsönöz nekem.
De jó lenne egyszer meghallgatni az Ohmozást ott...
Tudod mit? Beteszem a varázsládikómba az Ashramot is most!!!:))
FOLYTASD!!! És képeket, sokat lécci!!!

"Az üzenetem az, hogy sokkal több vagy annál, mint ami szembe tűnik."(Kryon)