MOMOMO program - Múzeumok éjszakája

Drága MINDENKI:)
Szeretnék egy újabb közös programot szervezni, hogy újra együtt lehessünk, örüljünk egymásnak, és szórakozzunk.
Június 21-én szombaton este 18-tól 22-én éjjel 02-ig Budapesten és vidéken több múzeum várja a kultúrára és kalandra vágyókat.
Csodás élmény, mikor a kivilágított városokban éjszaka megpezsdül az élet, és ismerősök, barátok közösen mennek egyik kiállításról a másikra.
Szeretettel várlak Benneteket szombaton 18 órakor a Deák téren, ahonnan a rendezvényre biztosított buszokkal lehet végigjárni azokat a helyeket, amit majd közösen meg szeretnénk nézni.

Szeretném a budapestiek segítségét kérni a körút kialakításában, mivel nektek nagyobb helyismeretetek van.

• A rendezvénysorozat részletes programja megtalálható a www.muzeumokejszakaja.hu weboldalon, illetve a budapesti programokhoz az Exit magazin ingyenes és a Népszabadság külön mellékletet jelentet meg.
• A Múzeumok Éjszakájára a jegyeketet a múzeumi helyszíneken, illetve a BKV pénztáraiban lehet megvásárolni. A teljes árú jegy 1200, a kedvezményes diákjegy 600 forintba kerül (6-18 éves kor között érvényes), hat éven aluliaknak pedig ingyenes a belépés. A jegymatrica egyszeri megvásárlásával a látogatók az eseményhez kapcsolódott összes múzeum programjain részt vehetnek, és megtekinthetik állandó és időszaki kiállításaikat is.
• Az idei Múzeumok Éjszakáján is a közönség rendelkezésére állnak a majd a múzeumbuszok, amelyek a belépőjegyekkel ingyenesen vehetőek igénybe. A múzeumbuszok négy útvonalon közlekednek majd 18.00 órától éjjel 2.00 óráig.

Szeretettel várjuk a vidéki tagokat és teremtőket is, amennyiben szállásra van szükség, akkor azt holnap, azaz csütörtök délig jelezzétek nekem telefonon: 06 20 34-900-40

Viszünk magunkkal ÖLELÉS táblát is, és aki akar, spontán jól megölelgetjük az utca emberét :)
Akik ott voltak a Békejelnél emlékeztek, hogy mekkora sikerünk volt vele :)
Hát ezt jól megismételjük :))

Kérlek szépen, hogy itt (vagy mailben) jelezzétek részvételetek.

Szeretettel várlak BENNETEKET. A cél, hogy ÉREZZÜK NAGYON JÓL MAGUNKAT :))))
Szeretettel: Öbike :)

Hozzászólások

Az élményátadás

nekem nagyon átjött.
várom az e 7végi közös programot is.
na és a képek, mind aznap és a programok során készültek?
nagyon jók
selyemcica

Drága Öbikém!

Élvezettel olvastam a beszámolódat! Örülök, hogy jól éreztétek magatokat, és hogy ujabb megtapasztalásra tettetek szert. És egy kicsit, de csak egy kicsit irígy vagyok! Úgy szeretnék már én is egy közös programon együtt lenni veletek, de valahogy mindíg közbe jön valami. Tudom, hogy mostmár rövidesen sok mindent elrendezek magam körül, és könnyebben tudok időt, energiát szakítani arra, hogy Veletek legyek élőben is.
Addig is szeretettel ölellek: Judit

Öbikém!

Drága Öbike és Vanni az Őszinte!!!
Köszönöm nektek a szép estét, a kávét, a bohóckodásokat, a mély beszélgetéseket!
Elég annyit mondanom, hogy számomra akkor és ott nem volt idő, egyszerűen megszűnt.

Csodálatos szép élmény volt , és ahogy mondanád Öbike " Minden tanító egyben tanuló is "
Olyan szépen összefoglaltad a beszámolódban a kalandjainkat, hogy nincs mit hozzáfűzni. Így kerek.

Hála érte!

Jutka :-)

:))) a múzeumok éjszakáján :))))

Este 6-kor volt a találkozónk a Deák téren. Jutka és Öszinteség már vártak, többen jelezték hogy kicsit később jönnek, igy vettünk magunkhoz üdítőt és kávét, és leültünk az egyik közeli padra beszélgetni. Annyira jól éreztük magunkat hármasban és annyira jó volt beszélgetni, bohóckodni (a fényképek miatt) hogy azt vettük észre, már elmúlt 22 óra :))) Közben akik igérték lemondták, mindennek van oka :) Végül Öszinteség-Vanny nem jött velünk, mert ő csak találkozni akart a társasággal és egy pár mondatot váltani. Igy Jutkával az Unira bíztuk magunkat, és felültünk az egyik buszra. Már rajta voltunk, mikor kiderült hogy a Várba megy. Jutka ötlete alapján a Széchenyi könyvtárba mentünk... hmm... az az igazság, hogy akkor csodálkoztam rajta, de a végén megjött a válasz. Szóval a Könyvtárban nagy meglepetés ért bennünket, hiszen ki volt állítva Leonardo da Vinci csodás kis naplói, amibe rajzolgatta az akkori világ számára felfoghatatlan ötleteit. Akkor ott egy időre megállt velünk az IDŐ, mert elgondolkoztunk azon, hogy mekkora teremtő volt, mennyire működött a Belső Forrás, és ha akkor ilyen tudást kaphatott, amit négy-ötszáz évvel később valósítottak meg, akkor milyen fantasztikus tudás létezhet még, amit mi most apránként, de a régi világhoz képest szuperszónikus sebességgel kapunk meg.
Megnéztük a térképeket is...
Aztán bementünk a könyvtárba és rögtön meg is találtuk az ezoterikus könyveket. Nem kellett sokat kerestünk, mert szinte ott álltunk meg előtte, bevonzott minket :) Én még bele is lapozgattam az egyikbe, mert olyan fantasztikus, hogy a XX. század elején is már szó volt a titokról :) Aztán ott megint leültünk beszélgetni, és Jutkának van egy fantasztikus MoMoMo-s ötlete, amit egyszer meg kell valósítani.
Ott is eltelt jó fél óra, mire észbekaptunk, hogy hát múzeumokat akarunk még látogatni, és gondoltuk hogy átmegyünk a szomszédba is a Galériába. Éppen mennénk át a kiléptető rendszeren, mikor megszólít bennünket egy ott dolgozó férfi, hogy hölgyeim még van két jegyem az utolsó turnusra. Először csodálkozva néztünk rá, hiszen rajtunk volt a matrica, amivel mindenhova bemehetünk, aztán elmesélte, hogy a könyvtárnak van egy földalatti 6 szintes raktára, oda megy a turnus. Akkor még semmi nem volt bennem, hiszen már egy csomó érdekes könyvet láttunk, lehet hogy most inkább mégis másra vágynék. Aztán elhangzott a bűvös szó :)))) és ott lent van a könyvtár "könyvkötészete" is. Na gyorsan el is vettük a két belépőt és mondtam Jutkának, hogy te jó ég, én valami furcsát érzek, mert le kell mennünk, ott kaphatok egy kérdésemre választ.
Nagyon érdekes volt a beszámoló is hogyan jött létre a könyvtár, és az a rengeteg több száz éves könyv.... és csak mentünk lefelé hat emeletet a föld alá, mikor a könyvkötészetbe értünk. Érdeklődéssel hallgattuk, az is igaz hogy én már ismertem a kötészet fortélyait, mikor egy férfi odament az egyik bemutató hölgyhöz, és meghallottam a kérdését, ami már napok óta engem is foglalkoztatott. Végül kapott egy cégnevet és egy címet, én is gyorsam feljegyeztem, mert tudtam hogy ez a válasz arra a bizonyos kérdésre. Szóval az Uni dolgozik helyettem rendesen, én élvezettel járkálok muzeumokban, és tálcán kínálja a választ :))) ezeket a megéléseket annyira élvezem :))
Mire kijöttünk, addigra végetért az éjszakai túra, ugyhogy mentünk haza. Másnap még délelőtt találkoztunk Jutkával, mert amit elkezdtünk, folytatnunk kellett, és kaptam két csodás filmet tőle.
Összegezve ennek igy kellett történnie, hiszen igy kaphattam választ egy fontos kérdésre.
Másnap összeszámoltam végül is, és hat csingilingim, vagy máshogy mondva "AHA" érzésem, ilyen töményen még soha nem jelentkezett.
Azt hiszem igazán beindult a szekér :)))))

A hétvégére megint tervezek közös programot :)

Szeretettel: Öbike :)

Az éjszaka:)

Szuper az ötlet drága Öbikém!!!! Most Bécinél vagyok, onnan írogatok, mert reggel 8-kor elment dolgozni, képzelheted milyen hullán jön haza majd valamikor délutánfele!!!! Így ezt most kihagynánk...érezzétek jól magatokat és vigyázzatok magatokra az éjjel!!!!

Ölelésem küldözgetem mindenkinek aki ma Veled lesz:)))

Evelyn:)

Drága Boldogságom és mindenki aki ott lesz!

Csodálatos éjszakát és nagyon jó szórakozást kivánok Nektek!!!Gondolatban veletek leszek és várom a beszámolókat.

Szerető öleléssel : Tike

Elérhető minden álom, ne add fel semmi áron.
Egyszer úgyis valóra válik, ha akarod , hogy valóra váljon !!!

Múzeumok éjszakája :)

Várlak Benneteket 18-kor a Deák téren :)
Öbike :)

Drága Boldogságom!

Az biztos, mert a körtáncban a légzés és a szív is, a test is, minden EGY!!!!!!Csak Így lehet!!!!!Ez az én feladatom ,én is így láttam. Arany Atyácska vezet utamon, Napkirály mosolyog reám, csillagok kísérik lépteim! Áldás minden egyes lélekzetem, és én ezt a fényt elküldöm Szélkirállyal a Ti szívetekbe is! SZERELEM BENNÜNK EGYSÉGBEN ::::::::::::::

Drága Lángoló Virágom és Hankaránk :)

Lélekben mindig együtt vagyunk :)))

Hú a spirális körtánc az csodás. Az ősszel volt egy álmom, hogy megtaláljuk a föld csakráját. Lehet hogy ez a tánc lesz hozzá az út.....
Szeretlek Bennetek :)

Napfordulós Múzeumnézők!

Vidám és szép éjszakát kívánok Nektek! Nekem az eltelt félév önmegtartóztató bulizós időszaka után szeretetteljes kötelezettségeim maradtak, így nem leszek a fővárosban, barátaimmal rendes évi találkozónkat tartjuk.
Varázslatosan szép és hálával telt, fénnyel áldott pillanatokat, s hozzá gyermeki szemet, hogy észrevedd, és rácsodálkozhass.

Lángvirág!

Akkor azt a spiráliskörtáncot meg is valósítjuk. Mikor jössz haza? Már kezdem is a azervezést! :-)

De jó annak aki ott lehet

De jó annak aki ott lehet veletek! Legyen csodálatos az estétek!!
De nekem is jó ám, mert Tenerifén töltöm magamba a napfényt!!!!A Napforduló ünnepén és táncot járok örömömben!!!!
Volt nemrégegy ilyen látomásom hogy spirális körtáncot járunk Dobogókőn...